Hur dum får man va??

Förra året när jag skulle presentera hade jag med mig en laserlampa för att
kunna peka och visa med. Sen ber en tjej i min klass om att få prova den,
då säger jag: 'okej, men du får inte sikta mot någons ögon för att det är farligt
och kan skada ögonen.' sen svarar hon: 'okej.'. Jag räcker över den till henne
och hon tar den. 
Gissa vad hon försöker göra först av allt?
Hon siktar strålen mon en killes ögon men jag hinner ta den ifrån henne innan 
hon prickar. Alltså hur kan man allvarligt vara så dum??
Han skulle kunnat få försämrad syn för resten av livet.
 
Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: Det är bra med mig också :)

2013-03-07 @ 16:20:21
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se

Fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg?? ♥

E-postadress: (Mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0