Varför ska det vara så himla svårt att komma på en rubrik??

Varför??
Jag är seriöst sämst på att komma på rubriker, de flesta rubrikerna låter bara konstigt!
Som när berättar om vad man har gjort under dagen ska rubriken då vara "Idag" eller
"Min dag"??  Nu ska jag i alla fall gå över till viktigare saker. Saker som handlar om idag.
 

· Är nästan helt frisk nu :D (bara lite snuvig och lite öm i halsen)

· Det är snöstorm utanför mitt fönster (överdriver lite men det snöar mycket)

· Jag ska göra lite läxor idag :/ (tråååååkigt)

· Jag vill åka pulka!! :D (men vet inte om jag får eftersom jag har varit sjuk i 3 dagar)

· Jag vill ha kul!!

Kram!! Ses senare!!

        ŸMin fina lite udda bild :))

         Ÿ

           Ÿ

Kommentarer
Postat av: molly - jmphoto ♥

SV: Åh tack så jättemycket, vi tar alla våra bilder själva! ^^

2013-01-20 @ 12:08:05
URL: http://jmphoto.webblogg.se
Postat av: Charlotte

Sv: Tack så mycket :)

Haha jag tycker inte heller om det där med rubriker. Jätte svårt att veta vad man ska hitta på.

Du får ha en riktigt bra Söndag :)

2013-01-20 @ 12:10:20
URL: http://enmammasliv.webblogg.se

Fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg?? ♥

E-postadress: (Mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0