Ska surfa lite på datorn nu :)

Har haft lite familje mys nu, tittade på en film som hette "apflickorna".
Den var lite konstig vet inte riktigt vad jag ska tycka om den.
Vi såg aldrig färdigt den, ska se färdigt den en annan dag.
När vi tog en paus, fick Kalypso (våran hund då) kramp i benen, när hon försökte ställa sig upp ramlade hon bara ihop! Jag började storgråta direkt, jag tål det mesta men är det nått jag inte tål så är det att minsta lilla händer min hund och att jag inte kan göra nått åt det.
Men i alla fall lyckades hon ställa sig upp efter en stund.
Jag kan inte beskriva den känslan jag fick, jag är så himla rädd att förlora henne.
Godnatt då!! :)


Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. ja precis! kändes som så låg nivå liksom. Det får vi göra!

2013-01-19 @ 23:15:25
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg?? ♥

E-postadress: (Mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0