Lille brorsan kom hem

Min lillebror har varit på en klassresa (skid) och kom hem idag.
Jag var ganska glad, jag brukar bråka med honom men jag hade saknat honom lite ändå.
Så kommer han in där med tårana rinnande nerför kinderna och nerspyad väska.
Ingen vacker syn! Han hade fått magsjuka imorse och fått sitta med feber och illamående
på bussar och tåg.
Jag hade bara lust att ta honom i min famn och trösta honom, men eftersom jag är rädd
för att bli smittad gjorde jag inte det. Han var så ledsen och det kändes så himla fel,
han borde varit glad och kommit hem och berättat allt det roliga han hade gjort.
Ville bara säga att jag älskar dig Lillebror! <3
 
 
Bild från Google.
Kommentarer

Fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg?? ♥

E-postadress: (Mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0