Bra, bra, dåligt

Igår va vi på Hard Rock cafe och åt! Det var så himla gott!
Valde revbensspjäll, den var jätte stor. Ni borde ta samman om ni går dit!! :)
Haha :D, vi fick oxå heliumballonger av kyparen. Man blir aldrig för stor för ballonger enligt mig.
Efter gick vi till shoppen, fick 2 trjöjor :DD skulle inte få 2 men vi råka köpa en extra i min storlek så...
 
Jag var ju och köpte mina nya skor igår, de är jätte snygga!!
Imorrn åker jag hem :( måste köpa massor med godis så att jag klarar mig...
En av mina vänner ska ha fest imorrn kl.17:00-22:00 och jag kommer hem 20:30..
Det suger...kommer bara få vara med typ en timme.
 
Bye bye!!
 
Min fina rosa ballong!! <33
Kommentarer

Fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg?? ♥

E-postadress: (Mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0