Lovely day

Jag baaara skoja!
Viktig fakta about my life:
  1. Skolan är inställd till slutet av veckan
  2. Jag kommer frysa ihjäl
  3. Jag kommmer kunna blogga extra mycket
  4. Jag kommer bli fet
  5. Jag kommer glömma bort vilken dag det är
Förklaringar:
 
svar 1: Det har läckt ut gas i källaren och de håller på att försöka fixa det,
men lyckas inte så jätte bra.
 
svar 2:  Min vinterjacka ligger i skåpet och jag har bara en regnjacka annars.
(Det kommer vara minusgrader i Sverige när jag kommer dit)
 
svar 3: Ingen skola=  extra mycket tid = mer tid att blogga
 
svar 4: Min gympapåse ligger i skåpet och jag har inga bra skor att jogga i.
(De kommer dessutom mögla)
 
svar 5: Ingen skola = omöjligt att hålla reda på vilken dag det är.
 
Nu ska jag  gå och lägga mig.
Pöss, pöss!! :)
 
 
Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Gillar och bära sjal då blir de perfekt.
Då får du ej missa en tävling

2013-02-05 @ 23:19:41
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: LinnJ

- jadå, hur mår du? :)

2013-02-06 @ 07:32:38
URL: http://linnj.blogg.se

Fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg?? ♥

E-postadress: (Mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0