-

Vi pratade om djurslakteri i skolan idag och om hur hemskt
alla djuren hade det, hur de fick plågas och tvingades gå rätt in i döden.
Vissa djur har det ju lite bättre än andra, men många får inte ens se ljuset.
Funderar allvarligt på att bli vegitarian men jag äter typ inga 
grönsaker så det blir himla svårt svårt att få i sig alla viktiga
vitaminer och de andra viktiga saker man behöver ha i sig.
Man kunde verkligen se ångesten i grisens ögon,
när jag ser det tänker jag på andra världskriget, på alla
människor som slaktades i gaskammrana.
 
Detta djur har man avlat fram för att den ska ge mycket kött när den slaktas...
Kommentarer
Postat av: benedit ♥

sv; jag går i en fransk skola så kan franska rätt bra haha :)
okej, jag svarar på kommentarer :) haft en bra tisdag?
kram

2013-02-26 @ 20:08:10
URL: http://moufieeh.blogg.se/

Fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg?? ♥

E-postadress: (Mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0