Godis!!

Hejsan allihopa!!

Idag ska jag köpa svenskt godis!!

I era öron låter det kanske inte så märkvärdigt men jag bor inte i

Sverige (jag är bara här under loven) permanent, så då är inte det SVENSKA godiset tillgängligt för mig hela tiden.  Så då förstår ni kanske hur jag mår när jag inte är i Sverige. XD  Jag hoppas att ni verkligen njuter av att bo i Sverige!!

 Det var så himla onödigt att snön försvann så snabbt, jag ville ju åka pulka!!                                                                                                                                och där jag bor (permanent) är det ingen chans att det skulle komma snö nu...

 Jaja det är ingen ide att vara ledsen över det nu.

Ha en riktigt bra dag med mycket godis!!

 

SVENSKT GODIS!! <3
Bilder jag tog när jag skulle göra en godis kalender i skolan
Kommentarer

Fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg?? ♥

E-postadress: (Mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0